úterý 11. dubna 2017

Som frustrovaný, priznáva sebakriticky Kagawa

Mladý japonský stredopoliar len ťažko hľadá stratenú formu, ktorú oplýval predovšetkým v kádri Borussie Dortmund. Tohtoročná sezóna je pre zatiaľ sklamaním pre celý tím Manchestru United, ale Shinji Kagawa viní zo zlej formy iba sám seba.
Po nástupe nového manažéra sa celý Manchester United potáca a hľadá svoju tvár. Fanúšikovia tradičného a slávneho klubu sú zvyknutí na pravidelný boj o prvé miesto a ligový titul, ale zatiaľ sa United nemôžu tešiť ani z priečok zaručujúcich Ligu majstrov. Súčasné siedme miesto činí prácu Davida Moyes ešte ťažšie, k čomu neprispieva ani všadeprítomný tlak.V kádri Červených diablov je stále ešte veľa hráčov, ktorí nenapĺňajú predstavy vedenia, ani svoje osobné ciele. Jedným z nich je aj japonský reprezentant Shinji Kagawa.
Ofenzívny stredopoliar prestúpil na Old Trafford pred dvoma rokmi z nemeckej Borussie Dortmund, ale zatiaľ sa mu nepodar ilo v nabitej konkurencii usadiť sa v základnej jedenástke. Znovu sa o to pokúša tento ročník a pod novým manažérom, ale ani teraz sa mu nedarí. Kagawa dokonca v tejto sezóne nastúpil len k deviatim ligovým zápasom. V celkovom počte osemnástich tohtoročných stretnutí si tvorivý stredopoliar nepripísal ešte ani jeden jediný zásah a sám veľmi dobre vie, že jeho forma nie je ideálna.Japonský talent dokonca priznal, že je vlastnými výkonmi a súčasnou situáciou frustrovaný.
"V tejto sezóne som ešte ani raz neskóroval, čo ma samozrejme veľmi trápi. Je to prvýkrát v mojej kariére, čo som nedokázal skórovať a to je dosť znepokojujúce. Sám seba za to viním a dosť sa snažím, aby som sa trafil. Ale sú proste dni, kedy sa mi zdá, že tento boj vyhrať nemôžem. Viem, že to musí prejsť a že sa cez túto nešťastnú situáciu musím dostať. Ak to neviem ukázať, potom som ešte ako hráč dosť nevyvinutý. Podľa môjho názoru je to skôr v mojej hlave, je to vec mentality.Keď sa teraz budem sústrediť na nové výzvy a druhú polovicu sezóny, určite sa dám zase dohromady a bude sa mi dariť, " mieni ázijský hráč.

Ďalšie šancu by mohol dostať už vo víkendovom zápase domácich United proti Fulhamu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.