čtvrtek 20. července 2017

Že Ton podpísal kométe? Skvelá správa, kvituje parťák Kaberle

Vynikajúci správa pre brnenskej fanúšikov! Kanonier Petr Ton sa rozhodol na juhu Moravy zostať ešte jednu sezónu.

Štyridsaťjedenročný hokejista, ktorý do Komety zamieril vlani po dlhých rokoch v Sparte a pomohol tímu vybojovať bronzové medaily, v pondelok v Brne podpísal novú ročnú zmluvu.

"Je to líder, prirodzený ťahúň. Jeho bránky sa budú hodiť, navyše má čo odovzdať mladým hráčom, "kvitoval tónovať zotrvanie v mužstve obranca Tomáš Kaberle, ďalší odchovanec kladenského hokeja. "Čakal som, ako to dopadne. Je skvelé, že Peter zostáva a vytvoríme tu spolu taký kladniansky miniostrůvek, "pousmial sa.

Dvojnásobný majster republiky so Spartou dlho nevedel, kam jeho ďalšie kroky povedú. A s podpisom zmluvy váhal.Tušil, že v modr obielom drese si môže ešte raz siahnuť na pohár pre majstra ligy. Zároveň ho lákalo pomôcť rodnému Kladnu späť do najvyššej súťaže.

V pondelok sa však definitívne rozhodol. Chce nadviazať na slávnu minulosť, kedy štyrikrát za sebou dokázal prekonať métu dvadsiatich strelených gólov. Vlani si za 51 zápasov v základnej časti pripísal veľmi solídnych 42 bodov (22 + 20), hoci v play-off sa mu už toľko nedarilo a v 12 dueloch pridal len jednu trefu a tri asistencie.

"Bol som od toho, aby som vo vyrovnanej semifinálovej sérii s Litvínovom dával góly. Lenže to strelecky nebolo ono. Možno som až veľmi chcel.Mám ale čisté svedomie, pre úspech tímu som urobil maximum, "poznamenal pred časom rodák zo Slaného.

Na pondelkovom prvom tréningu na ľade zatiaľ chýbal, pridať k tímu by sa mal až v priebehu týždňa. Naopak prvýkrát sa s novými spoluhráčmi videl jeho kamarát Kaberle, ktorý do Brna p rišiel minulý mesiac. Suchú fáze prípravy absolvoval sám.

"Spoluhráči ma prijali dobre. Príprava pred sezónou je v mnohých veciach podobná, nevidím veľký rozdiel medzi českými tréningy a zámorím. Snáď len v tom, že som na ľad chodil až v bet365 bonus auguste, "prehodil bývalý hráč Toronta, Bostone, Caroliny či Montreale.

Skúsený obranca bet365 stavky hral naposledy prvú ligu za Kladno, ale návrat do najvyššej súťaže s Rytieri nevybojoval .Príchod do Komety bet 365 považuje bet365 tridsaťsedemročný bek za nový náboj. "Brno má veľké ambície, čo ma motivuje." Tretí tím minulého ročníka extraligy sa bude prvé dva týždne pripravovať v tréningových halách za Lužánkami.


Do materskej DRFG Areny sa Kométa presťahuje začiatkom augusta. Model prípravy nachystal hlavný tréner Alois Hadamczik, ktorý sa spoločne s asistentmi zišiel v piatok na celodenné porade v Kravařoch.

"Rozpis tréningov sme detailne prebrali. V príprave na ľade bude teraz veľa korčuľovanie, "povedal Pokorný. "Všetci hráči sú v poriadku, nikto nie je zranený," uzavrel.

bet365 mobil

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.